hand made by Ewa M.

hand made by Ewa M.

sobota, 17 października 2015

Chrzest Natalki

Kartka/Pamiątka zrobiona na zamówienie. Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo mnie bardzo :D. Wiem, wiem, "narcyzuję" trochę, ale naprawdę rzadko po zakończeniu projektu jestem zadowolona z wyniku końcowego (i chyba nie tylko ja tak mam :D). Bo jak już wszystko jest na swoim miejscu, to nagle wpada mi do głowy myśl, że mogłam to jednak inaczej zrobić -  dodać czy ująć to, czy tamto. W tym przypadku jednak naprawdę nic bym już nie zmieniła.

Wszystkie elementy wycinałam własnoręcznie bez użycia jakichkolwiek wykrojników czy maszynek, ponieważ takowych nie posiadam. Posiłkowałam się jedynie dostępnymi mi dziurkaczami kątowymi i brzegowymi, z których jeden niestety poległ :( - widocznie słaby był jakiś ;).

Wymiary 15,5 cm x 15,5 cm x 1,5 cm (wys./szer./gł.).

Zapraszam do oglądania i komentowania :).



 
 



1 komentarz:

Zapraszam do komentowania...